Hoe doen wij lead opvolging?
Door onze leadgeneratie campagnes verzamelen wij allerlei contactgegevens van warme leads. Warme leads zijn leads die bekend en geïnteresseerd zijn in het product of in de dienst. Deze gegevens komen binnen via onze advertenties. De advertenties die wij gebruiken zijn zeer doelgericht en bevatten veel prikkels, hierdoor zijn de leads snel geneigd om een contactformulier in te vullen.
Nadat het contactformulier is ingevuld weten wij zeker dat de lead geïnteresseerd is en hebben wij zijn of haar gegevens. Dat is voor ons het moment om in actie te komen.
Onze verkoopspecialisten nemen zo snel mogelijk telefonisch contact op zodat de advertentie nog vers in de gedachten van de lead is. De verkoopspecialisten zullen de lead op een professionele wijze precies uitleggen wat ze kunnen verwachten en leggen de lead ook uit waarom een het product of de zo voordelig is voor hem of haar. Nadat ze dit hebben uitgelegd aan de lead nemen onze specialisten alvast alle belangrijke informatie door die van toepassing zijn voor de afspraak, zodat jij dat niet meer hoeft te doen. Nu de informatie is doorgenomen is het zaak om een afspraak in te plannen. Deze afspraak kan voor allerlei dingen gemaakt worden, bijvoorbeeld voor een offerte aanvraag of een huischeck, het ligt er met aan wat voor jou bedrijf het best werkt. Nu gaan we kijken wat een geschikt moment is voor de afspraak. De bespreken we met de lead en door ons speciale agenda systeem kunnen we precies zien op welke dagen en tijden jij wel of niet kan, zo plannen we de afspraak altijd op het juiste moment voor beide partijen.
Nu de afspraak is gemaakt is het alleen nog zaak om de deal te sluiten. Dit zal vast goed verlopen, de lead is namelijk erg enthousiast geworden in jouw product of dienst en heeft heel het proces al doorlopen. Zo is hij bekend geworden met jou product of dienst en nu staat hij op het punt het bij jou af te nemen. Jij hoeft hem alleen nog maar een duwtje in de rug te geven.